23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Posten skal dele reklamer ud for Coop

Tilbudsavisen fra Coops kæder skal i fremtiden målrettes den enkelte

Coop har indgået en ny aftale, som betyder, at det fra årsskiftet er PostNord Danmark (tidligere Post Danmark), der skal stå for omdelingen af detailvirksomhedens tilbudsaviser. Det skriver koncernen i en pressemeddelelse.

- Dette er første skridt mod fremtidens tilbudsavis. I fremtiden skal kun de, der ønsker at modtage bestemte tilbudsaviser, have dem. Samtidig ønsker vi at gøre hver tilbudsavis mere målrettet mod den enkelte husstand. Vi har vurderet, at PostNord Danmark er den bedste partner til at løfte disse udfordringer, siger koncerndirektør Gregers Wedell-Wedellsborg, Coop.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.203|instance-web03